lördag 10 november 2007

Dör jag nu dör jag lycklig!

Skönare än såhär blir det inte. i första matchen hittar vi inte rätt men bjuder ändå på en sedvanlig smask överkörning. andra matchen uhh vad ska jag säga jag vet, ni vet och framför allt motståndarna i sista matchen vet. SÅ JÄVLA SKÖNT! men jag går ändå från dagens silomgång med en tår i ögat. Jag känner en djup sorg för alla dom som inte var där. Jag önskar att alla jag älskar och håller av var där. Familj, släktingar, flickvänn, ex-flickvänner, tanten i kassan på konsum i rågsved, gatumusikanterna som smyckar stockholms alla gator, barnen i afrika, lodarna på söder. ja alla skulle ha varit där och delat den skönheten med mig. VIKTOR SÄVSTRÖMS MÅL. Sorgen kommer för att jag aldrig kommer kunna beskriva med ord hur vackert det var. ungefär 6 miljarder människor på den här planeten har missat vad vi andra fick ta del av. ska vi känna oss specielt utvalda? går bara att liknas vid en religös uppenbarelse. Nu vet jag hur det käns att se jesus återuppstå. Och jag vill tacka dig viktor sävström för det vackraste som någonsin smekt min oskuldsfulla näthinna. jag kommer alltid ha det med mig. Jag Bugar Djupt. Mvh allas eran egna Herr Grävling

Inga kommentarer: